امت احمد(ص)

امت احمد(ص)
پیوندها

حضرت محمد(ص)به عموی خود حضرت عباس(رض)فرمودند:ای عباس ای عمو جان!آیا به تو یک چیزعطا نکنم.به تو چیزی نبخشم.چیزی به تو نگویم.ده چیزبه تو نبخشم؟هرگاه شما این عمل را انجام بدهی الله (جل)همه گناهان اول وآخر.قدیم وجدید.عمدی و آنچه از روی خطا شده.کوچک و بزرگ.پوشیده و آشکار تو را مورد عفو و بخشش قرار می دهد.آن عمل این است که:

چهار رکعت نفل( صلوه التسبیح)بخوان در هر رکعت وقتی که سوره ی فاتحه و سوره ای دیگر خواندی قبل از رکوع پانزده بار«سبحان الله والحمدلله ولااله الا الله و الله اکبر» بخوان. سپس ده بار در رکوع بخوان.باز از رکوع که بلند شدی ده بار بخوان.سپس به سجده برو و ده بار در سجده بخوان.از سجده که بلند شدی ده بار بخوان .در سجده دوم ده بار بخوان . از سجده ی دوم بلند شده قبل از بلند شدن برای رکعت دوم در حالت نشسته ده بار بخوان.بنابر این در یک رکعت هفتاد و پنج بار شدند .همینطور در هر رکعت هفتاد و پنج بار می شوند.

اگر ممکن باشد روزانه یک بار این نماز را بخوان .اگر این ممکن نشد هر جمعه یکبار بخوان .اگر این هم نشد هر ماه یک بار بخوان.وگرنه به هر صورت که می توانی در تمام عمر یک بار این نماز را بخوان.

در حدیثی دیگر پیامبر(ص) این را هم فرمودند:که اگر تو از تمام مردم دنیا گناهکارتر باشی همه ی گناهانت عفو و بخشوده می شوند .

اربابی

نظرات  (۱)

۱۸ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۳۴ روزمرگی های یک کنکوری
زندگی ، کاروانیست زودگذر
آهنگی نیمه تمام ، تابلویی
زیبا و فریبنده...!!

میسوزدمیسوازندوهیچ چیز
درآن رنگ حقیقت نمیگیرد
جز مهربانیها ...!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی